20.10.09

Početak nakon stanke

Mnoge su me, nažalost, obveze odvukle od pisanja bloga. Previše je vremena prošlo otkako sam zadnji put nešto napisao. Sada, kada bih htio nastaviti, jednostavno ne ide - toliko je stvari o kojima bih htio pisati, a ne mogu se odlučiti s kojom bih počeo, te kojim bih redoslijedom nastavio.

Osim te neodlučnosti, borim se s još jednom zvijeri koja se zove neorganiziranost. Nemojte me krivo shvatiti, moj kaos moj je red. Moja hektičnost potiče moju kreativnost (ili se barem tako tješim, ta čak je i Einsteinov radni stol izgledao neuredno). Ali, želim reći da sam nedavno odlučio svaki dan nešto napisati na blogu, pa makar i kratko. S obzirom da ne želim pisati o mojim mišljenjima i stavovima, nego o tumačenju biblijskih tekstova, često sam duže vremena odvajao za pisanje određenog posta.

Istraživanje Biblije, ponekad i na izvornim jezicima, često je trajalo danima, kako bih napisao 3 odlomka na ovom blogu. Vjerujem da je to ispravno. Božja Riječ to zaslužuje. Ipak, tko kaže da od toga moram odustati, da bih redovitije pisao? Doduše, to znači da ćete povremeno morati trpjeti moja razmišljanja (nadam se, uvijek potkrijepljena Svetim pismom, iako barem u pozadini).

Mnogi su me potaknuli da češće pišem. Hvala vam na toj podršci. Osim vas, na to me potaknula i činjenica da se u blogosferi može naći svega i svačega, što se prerušava u kršćansku misao. Nadam se da će ovaj blog nastaviti biti protu-teža takvim, opasnim i štetnim blogovima.

Nema komentara:

Objavi komentar