29.7.09

Zadovoljena pravda

"Kao vjernici, moramo se stalno podsjećati da je Krist zadovoljio Božju pravdu umjesto nas. Nikada više ne moramo se bojati Božje retributivne pravde. Ipak, mnogi vjernici žive u strahu od Božje pravde. Znamo da stalno griješimo, a nekada nas bolna svjesnost o grijehu gotovo savladava. U takvim trenucima, još smo uvijek skloni gledati na Boga kao na suca koji iskazuje savršenu pravdu. Ne uspijevamo vjerom zgrabiti činjenicu da je Krist Isus u potpunosti zadovoljio Božju pravdu umjesto nas.
Jednoga jutra, u svojoj sam jutarnjoj pobožnosti razmišljao o svojem grijehu, koji je iz nekog razloga bio izrazito bolan toga dana. U mojem obeshrabrenju, rekao sam: 'Bože, ti bi bio savršeno pravedan ako bi me poslao u pakao.' Odmah nakon toga, došla mi je ova misao: 'Ne, ne bi bio, jer je Isus zadovoljio tvoju pravdu umjesto mene.'"

Možete li se prepoznati u ovakvim mislima? Kako je dobro znati da u Božjim očima zadovoljavaš pravedne zahtjeve njegove svetosti, ali ne zbog nečeg što si učinio/učinila...
Odmah je lakše u manje slavnim danima, kada se ne osjećamo kao Super—kršćani, zar ne? Znajući da smo po Kristovoj žrtvi već primili obećano nasljedstvo vječnog života i da smo članovi Božje obitelji, čega da se bojimo? Što nas može oteti iz Božje ruke? Nitko i ništa, pa čak niti mi sami (naše slabo, grešno tijelo)!

1 komentar:

  1. Tako je! Kada se pouzdajemo u ovu istinu tada Bogu otvaramo prostor da živi kroz nas i čini svoja djela!

    OdgovoriIzbriši