1.12.08

(Ne)mudra molitva

flickr.com

Ovih dana razmišljam o nekoliko biblijskih odlomaka, vezanih uz Duha Svetog, njegovu ulogu i našu vezu s njime. Sjetio sam se da knjiga Pronađena: Božja volja (autor: John Macarthur; možete ju naručiti ovdje) ima dobar dio o tome. Citiram:

Što znači biti ispunjen Duhom? Dopusti da ti dam kratku lekciju iz teologije. Nazvat ćemo je teologijom Duhom ispunjenog života. Kada si bio spašen, onoga trenutka kada si primio Isusa Krista Sveti Duh je došao živjeti u tebi. Ne postoji kršćanin koji ne posjeduje Svetoga Duha. “Ako tko nema Kristova Duha, nije Kristov” (Rim. 8:9; vidi i 1Kor. 6:19; 12:12,13). Ipak, začuđujuće je koliki broj kršćana misli da nema Duha Svetoga.

Ponekad, sjedeći u crkvi, znao bih čuti iskrene ljude kako se mole: “O Bože, pošalji svoga Duha!”, i tada bih u sebi mislio: “Ne, On je ovdje. On je ovdje!” Čuo sam ljude kako mole: “Bože, daj mi više svoga Duha!”, kao da on dolazi u dozama.

Sveti Duh je osoba. On živi u tebi. “Zar ne znate da je vaše tijelo hram Duha Svetoga?” (1Kor. 6:19). Toliko puta tražimo ono što već imamo! Molimo se za Duha Svetoga, a On je već ovdje!

Jesi li ikada analizirao svoje molitve?

Moliš: “Bože, daj mi više ljubavi za toga i toga”. Biblija kaže da “je ljubav Božja izlivena u našim srcima” (Rim. 5:5).

Kažeš: “Bože, trebam više milosti”: Bog kaže da nam je milost, koju nam je On dao, dovoljna (2Kor. 12:9).

Jecaš: “O, Gospode, trebam više snage”. Biblija kaže da možeš “sve u Kristu koji” ti daje snagu (Fil. 4:13).

“O Bože, vodi me”, kažeš. A On misli: “Pokušavam. Zašto me ne slijediš?”

Plačeš: “Bože potrebna mi je sila.” Ti zapravo imaš tu silu otkako je Duh sveti sišao na tebe (Dj.1:8).

Poput zaboravnog čovjeka koji po cijeloj kući traži naočale koje su mu cijelo vrijeme na glavi, molimo za nešto što već imamo. Trošimo dah, koji smo mogli utrošiti moleći za nešto što zaista trebamo, a nemamo (mudrost, na primjer).


(Photo: CatDancing)

Nema komentara:

Objavi komentar